Často kladené otázky

 

Kedy budem mať tovar doma?

To záleží na tom, aký typ dopravy si zvolíte.


Ako zistím, kedy presne balíček príde?

Jednoducho – ihneď po odoslaní Vašej objednávky Vám zašleme číslo pre sledovanie Vašej zásielky, a tak vždy presne viete, kde sa Váš balíček práve nachádza

Viac o doprave

Počas pracovných dní sa objednávky uskutočnené do 11. hodiny odovzdávajú prepravcovi v ten istý deň, vďaka čomu je tovar následujúci deň u vás. Objednávky po 11. hodine sa odovzdávajú prepravcovi nasledujúci deň a doručené sú vám do 2 dní. Víkendové objednávky sa spracovávajú v pondelok.
Hneď ako balíček odovzdáme prepravcovi, dostanete od nás e-mail, že už je na ceste.


Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Jasné! Tešíme sa na vás na našej prevádzke v Prešove. Prevzatie tovaru je nutné si vopred telefonicky dohodnúť na tel.čísle 0905 646 016


Čo ak si objednám niečo, čo mi nesadne?

Žiaden strach. Máte celých 14 dní na vrátenie tovaru bez uvedenia dôvodu.

Viac informácií, ako postupovať v prípade vrátenia alebo výmeny tovaru nájdete na priloženom formulári pre vrátenie tovaru, ktorý obdržíte spolu s tovarom.


Chcem doručený tovar vrátiť. Ako?

Pokiaľ nám vrátite naraz všetko, čo ste dostali v balíčku, vrátíme Vám aj sumu, ktorú ste zaplatili za doručenie tovaru k Vám.

Kedy mi za vrátený tovar vrátite peniaze?

Hneď ako sa nám balíček vráti, skontrolujeme či tovar nie je poškodený a peniaze Vám vrátime. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia tovaru na našom sklade.